راهنما پلتفرم مناقصه چی

توصیه می گردد ابتدا پس از عضویت در پلتفرم مناقصه چی ، به جهت موفقیت و دیده شدن بهتر ، طبق تصویر زیر از بخش « ویرایش پروفایل کاربری » ابتدا نسبت به تکمیل مشخصات و ویرایش پروفایل کاربری خود اقدام فرموده و سپس اقدام به فعالیت نمایید . لازم به ذکر است که از بخش « تغییر نقش کاربری » در همان منو سمت چپ (منو بالای ویرایش پروفایل ) می توانید اقدام به تغییر نقش خود از درخواست دهنده به تامین کننده یا بالعکس فرمایید .

 

 

در ادامه نحوه ثبت درخواست توسط درخواست دهندگان و همچنین نحوه ثبت پیشنهاد توسط تامین کنندگان به صورت تصویری و مرحله به مرحله شرح داده خواهد شد ؛ پس با ما همراه باشید .

۱- نحوه ثبت درخواست توسط درخواست دهنده :

ابتدا بر اساس تصویر زیر وارد بخش « تغییر نقش کاربری » شوید .

 

 

سپس طبق تصویر زیر نسبت به تغییر نقش خود به درخواست دهنده اقدام فرمایید .

 

 

سپس طبق تصویر زیر از بخش « ارسال درخواست » وارد ناحیه ثبت درخواست شوید و اقدام به ثبت درخواست خود نمایید .

 

 

 

لازم به ذکر است که پس از ثبت پروژه ، طبق تصویر زیر قادر خواهید بود از بخش « درخواست های من » به تمام درخواست های خود دسترسی دارید و  میتوانید به مشاهده پیشنهاد های ثبت شده مختلف و انجام توافقات و … بپردازید .

لازم به ذکر است که جهت اطمینان خاطر شما درخواست دهندگان عزیز ، تمامی هزینه های پرداختی شما ، تا زمان تکمیل درخواست توسط تامین کننده و تایید شما جهت پرداخت به تامین کننده ، نزد مناقصه چی محفوظ می ماند .

 

۲- نحوه ثبت پیشنهاد به درخواست ها توسط تامین کنندگان :

ابتدا بر اساس تصویر زیر وارد بخش « تغییر نقش کاربری » شوید .

 

 

 

سپس طبق تصویر زیر نسبت به تغییر نقش خود به تامین کننده اقدام فرمایید .

 

 

 

پس از تغییر نقش کاربری ، برای اولین بار پیام « تکمیل مشخصات کاربری » را دریافت خواهید کرد که در پایین همان قسمت تغییر نقش کاربری بایستی به تکمیل پروفایل خود بپردازید تا مجوز فعالیت از طرف پلتفرم برای شما صادر شود ؛ فراموش نکنید که اطلاعات و پروفایل شما ، تاثیر مستقیم بر درخواست دهندگان جهت تایید پیشنهاد شما دارد .

سپس طبق تصویر زیر از بخش « درخواست ها » می توانید درخواست ها را مشاهده و برای آنها پیشنهاد تامین ثبت نمایید .

 

 

 

 


 

لازم به ذکر است که در صورت بروز هرگونه مشکل چه از طرف درخواست دهنده و چه از طرف تامین کننده ، هر دو طرف به سیستم مناقشه پلتفرم متصل می گردند و در نتیجه در پلتفرم مناقصه چی حق طرفین کاملا محفوظ است ؛ لذا کاربران با اطمینان خاطر کامل می توانند از پلتفرم استفاده کنند .